Tajaan : Buku Panduan Instagram Kababoom

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Semalam dan beberapa hari lepas saya ada beri panduan percuma Panduan Bisnes Instagram Kababoom sehingga 11.59 malam tadi.

Maaf, saya tidak berikan lagi ebook itu secara percuma lagi. Server kami jadi berat plak bila ramai download.


Jadi untuk tidak mengecewakan anda, saya nak beri sedikit cenderahati.

Saya nak jual kepada anda versi penuh ebuku ini dengan harga DISKAUN. Tapi harga POTONGAN ini juga ada tamat tempohnya.

Bila tamat tempohnya saya tidak tentukan lagi. Mungkin tengah malam ini atau lagi seminggu.

Harga sebenar yang saya tetapkan adalah RM150.... Jadi sebabkan untuk promosi, saya jual kepada dengan harga yang sangat berbaloi iaitu RM60.00 sahaja.

Untuk maklumat lanjut dan seterusnya MEMBELI, boleh masuk di link ini www.igkaboom.com


SyazwanJaudin
Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini


Jom LIKE Facebook kami di FB BlogLeaderTalk

Comments