Promosi - Bayar 99 sen Sahaja Untuk Perjalanan 4km Ke Bawah Dengan Uber

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Promosi ini diberi khas oleh pihak Uber kepada semua pelanggannya yang setia. Promosi yang bermula 13 Februari 2017 ini akan tamat pada 26 Februari 2017. Tempoh yang agak panjang juga iaitu 2 minggu untuk anda.

Promosi ini membawa maksud anda sebagai pengguna Uber sekitar Lembah Klang diberikan keistimewaan membayar hanya 0.99 sen tambang sahaja untuk perjalanan 4km ke bawah.


Tetapi sebelum anda menikmati promosi ini, saya ingin ketengahkan beberapa Terma dan Syarat yang diberikan oleh pihak Uber. Terma dan Syarat dibawah saya copy n paste bulat-bulat dari laman web rasmi pihak Uber.

Terma & syarat:
  1. Promosi RM0.99 ini hanya sah sehingga 26 Februari 2017, untuk uberX sahaja.
  2. Tambang RM0.99 sah untuk pembayaran secara tunai dan kad kredit. Walau bagaimanapun, untuk pembayaran secara tunai, tambang anda akan digenapkan ke Ringgit yang terdekat (RM1).
  3. Perjalanan RM0.99 hanya sah untuk perjalanan di bawah jarak 4 km di sekitar Lembah Klang sahaja. Tidak sah untuk ‘Scheduled Rides’.
  4. Tidak sah untuk perjalanan di antara KLIA dan KLIA2.
  5. Semasa kesesakan jalan raya, tambang perjalanan akan kembali kepada pengiraan mengikut masa dan jarak. Ketahui lebih lanjut tentang tambang biasa kami di sini.
  6. Tambang RM0.99 sah untuk waktu puncak perjalanan di mana tambang mungkin lebih tinggi dari biasa.
  7. Tambang RM0.99 tidah sah jika anda membuat lebih daripada satu perhentian dalam satu perjalanan, walaupun jumlah jarak perjalanan anda adalah kurang daripada 4 km.
  8. Tambang rata RM0.99 adalah mengikut anggaran jarak perjalanan, dan bukan jarak sebenar.

Dan perlu saya katakan lagi, promosi ini terhad untuk pengguna di sekitar Lembah Klang sahaja.

Jika anda baru sahaja menjejaki blog saya ini dan anda belum mendaftar sebagai pengguna Uber. Anda boleh lakukan seperti yang saya ajarkan dalam entri saya yang terdahulu. Pautannya ada seperti dibawah :

http://blogleadertalk.blogspot.my/2017/02/bagaimana-cara-mendaftar-jadi-pengguna.html

Dan jika anda sudah mendaftar, tetapi belum membuat apa-apa perjalanan dengan Uber. Anda boleh cuba masukkan Promo Code dibawah ketika perjalanan Pertama anda. Anda akan dapat satu Perjalanan Pertama dengan Uber secara Percuma.

Promo Code -->  rndqay1due

Jika tidak tahu bagaimana hendak masukkan promo code ini, anda boleh rujuk post saya dibawah:

http://blogleadertalk.blogspot.my/2017/02/bagaimana-cara-mendaftar-jadi-pengguna.html

SyazwanJaudin
Owner And Founder BlogLeaderTalk


Jom LIKE Facebook kami di FB BlogLeaderTalk

Comments