Adakah anda seorang peniaga Internet?

Assalammualaikum,

Hari ini saya ingin bercerita pasal peniaga internet. Adakah anda salah seorang? Persoalan nyer sekarang adakah anda seorang pelabur atau peniaga?

Saya hanya membandingkan mengikut pendapat dan pandangan saya sahaja.

Bagi saya, seorang peniaga internet mestilah mempunyai produk nyer sendiri yang di niagakan di internet. Barang tersebut tidak semestinya barang yang bebentuk fizikal, malah bebentuk digital juga boleh diniagakan. Bagi yang menjual servis seperti Membina Website juga boleh dikategorikan sebagai peniaga internet. Dan pelbagai perkera atau produk lagi boleh diperdagangkan.

Bagi pelabur internet pulak, ia merupakan seorang yang melabur didalam sesebuah syarikat atau program dengan mempromosikan produk pihak berkenaan. Ini dapat meningkatkan penjualan produk sesebuah syarikat atau pengelola program berkenaan.

Buat masa sekarang saya lebih selesa menjadi pelabur dahulu sebelum mengorak langkah seterusnya menjadi peniaga sebenar. Wahai rakan-rakan ku didalam internet, senantiasalah berwaspada dengan penipu-penipu yang hanya mengambil kesempatan keatas pelabur-pelabur yang ingin mencari jalan penyelesaian masalah kewangan.

Ayuh join saya di sini. Kerana saya telah memilih program yang saya yakin mendapat pulangan kelak. Lawatilah website-website dibawah.

Enjoy!


--
Silalah lawati website-website saya ini.

http://blogleadertalk.blogspot.com
http://www.SegarNetwork.com/hebat01
http://www.youtube.com/watch?v=obesZRL-_LQ
http://www.maskahwin.com/index.php?ref=BlogLeader
http://rm5je.com/?ref=291
http://tinyurl.com/6rf6bx
http://tinyurl.com/63nngq
http://www.perigiduit.com/?ref=Blew01
http://kuasaduit.webs.com/
http://www.thevideosense.com/user/kuasaduit/

Comments