Aku Tetap Aku....

Sebenarnya da lama aku nak menulis dengan cara ni. Da busan la ngan cara formal. Kat opis aku da guna bahasa formal so dalam blog xkan nak guna jgk kan. Jiwa aku memberontak dan aku xmo hipokrit lagi....

Dengan ini, secara rasmi nyer aku menukar bahasa blog ini menjadi bahasa rojak... hahaha..

Aku da lama xmasukkan entry aku kat blog ni. Ni disebabkan aku terlalu sibuk ngan keje aku kat opis. Kena plak aku baru tukar bos. So ramai la para senior yang menganggap diri diorg bos. Aper ingat aku MACAI ker... Ceh...


Dan pada hari ini jgk aku bertekad nak mengubah cara aku berblog. Ini selaras ngn perkembangan semasa. Tapi piont tetap sama, aper aku pk aku akan tulis..

Semoga kali blog aku menjadi salah satu bahan bacaan korang..

Enjoy!

Comments

james vanna said…
gua bkan mau kritik kamu bro,saya sokong kamu...yang penting kita jangan menjadi seperti orang lain.