Hiburan - Penjual Popcorn (CIHU)

Salam.

Kali ni aku nak kongsikan pulak pasal segmen terbaru yang radio ERA sediakan di waktu pagi.. Segmen ni da lama da keudara, cuma saje jer aku nak kongsikan ngan u all sume... Huhuhu

ERA


Segmen ini digelar sebagai Can I help You?. Bagus nyer segmen ni ialah dia byk menyedarkan kita betapa pentingnya bahasa Inggeris dalam urusan kita seharian. Lagi2 yang berniaga. Bukan lah nak kutuk atau menghina orang yang di kenakan tapi just utk menyedarkan sahaja..

Sambil2 kita layan gelak dengar gelagat diorg ni ckp bahasa inggeris, sambil2 tu kita amik iktibar ok.

Okeh mulai saat ini aku menyediakan byk lagi entry berkenaan ngan segmen ni. kerana bg aku segmen ni byk menyedarkan aku selain memberi sedikit ilmu kat aku, sambil gelak2.. hehehe..

Ada satu segmen lagi aku akan ketengahkan sempena Ramadhan ni.. Kejutan!!!! hehehe... Pun memberikan kesedaran kepada kita tentang kehidupan kita. ia akan membuat kita bersyukur ngan kehidupan kita seharian.

Korang leh dengar kat sini atau download ngan klik kat bawah nun... Atau korang leh tgk koleksi "muat turun" aku ngan klik kat atas tu... Percuma jer geng.... janji klik2 klik2 nuff aku... huhuhu...



Download kat sini Penjual Popcorn

Comments