Kerana kesilapan kecil, tiada panggilan temuduga

Salam

Lama sudah aku tak menulis sebarang entry kat blog ni. Alhamdulillah, walaupun da lama tidak update. Income dari kesemua blog aku menunjukkan peningkatan. Semua nyer berkat usaha dan kajian aku selama beberapa tahun ini.

Hari ini aku nak bercerita mengenai cara mengisi borang spa8i (kerja kerajaan). Mesti korang pelikkan, aper kene mengena ngan tajuk entry aku ngan cara mengisi borang spa8i kan?

Okeh, kita mulakan. Untuk pengetahuan korang. Sebarang kesilapan yang korang lakukan semasa mengisi borang ini, akan menyebabkan peluang untuk ditemuduga menjadi tipis.

Yelah, bayangkan korang salah isi alamat. Macam maner diorang nak anta surat panggilan temuduga kalau korang salah isi alamat kan... Ha pikir2 kan lah...

Itu salah satu kesilapan yang utama. Ada banyak lagi. So, aku telah membuat sebuah ebook untuk tatapan korang. Leh download "FREE" ajer. Kalau aku tulis semua kat sini penat la aku... huhuhu...

Download klik kat sini ---> Formula Rahsia Mengisi Borang Spa8i Preview

Comments

one2paii said…
bgus ar lu ni bai..bnyk info..lu ne msti penceranah bebas kn..ijin gua donlod yer
one2paii said…
eh silap eja lak..penceramah
Blog Leader said…
Gua xder bg ceramah poit...

Gua banyak borak ngan orang2 pangkat besar...

Kalau setakat bagi info secara percuma tu kerap la gua buat..

Cara gua senang jer... Nak korek ilmu gua lu orang kene tanye... Kalau harap gua cerita memang gua xigt beb aper ilmu yg gua ada.. Huhuhu...

Ni salah satu blog member gua, orang nogori jugak macam gua, dia ni rajin korek pengalaman ngan ilmu gua pasal main blog nie...

Meh lawat : http://ajelanphotography.blogspot.com/