Macam aku tak percaya, isi borang kerja dapat duit!! Hahaha

Salam

Hari ni aku ngantok sebenarnya. Takder mood nak tulis entry. Penat badan pun ada... Adeh...

Xper, hari ini aku nak kongsi satu perkara jer. Da lama da aku nak buat entry pasal  ni... Cuma xder kesempatan ajer.

Aku tau ramai antara korang masih belajar lagi kan? So tak semestinya korang masih belajar korang xperlu pikir lagi pasal kerja. Lagi- lagi kalau korang dalam Final Year.

Sebab percayalah, lepas korang abis belaja, lum tentu lagi korang akan dapat keje on the spot. Masa dan duit korang akan banyak di habiskan untuk mencari peluang pekerjaan. Best ker macam tu.

Entry aku kali sebenarnya khas untuk budak final year atau yang sedang mencari pekerjaan. Aku ada jumpa sebuah site ni, yang mana apabila korang isi jer borang kat situ, korang ada peluang menang hadiah dan dapat duit RM300.

Aku rasa ramai yang da tau kot. Ahh aku tak kira nak cerita jugak. hahahaha. Ramai da yang dapat hadiah tu. Macam tak caya jer.



Hah aper lagi yang korang tunggu. Sign Up la atau reg nama korang sebagai pencarik kerja..



Comments