Zikir Terapi Diri Dengan Pendekatan Baru

Assalammualaikum

Pagi tadi selepas sahur, tepat jam 5.40 pagi aku buka tv dan buka channel Astro Prima... Pada masa itu ada dipaparkan klip-klip video yang berunsurkan keislaman..

Bagus juga boleh lapang dan tenangkan fikiran aku tengah kusut ni... Biasalah kehidupan didunia sekarang semua serba pantas... Kalau aku slow dalam bertindak maka keluarga aku lah yang akan tertinggal dibelakang... kusut aku fikirkan hal ini... hehehe...


Zikir Terapi Diri Dengan Pendekatan Baru

Baiklah, seperti tajuk diatas.. Aku tertarik dengan lagu-lagu zikir terapi diri yang didendangkan oleh Hafiz Hamidun.. 

Bagi aku pendekatan yang digunakan oleh beliau untuk menyampaikan Zikir dan Dakwah ini adalah sangat bagus... Sebab susunan muzik dan alunan melody nyer adalah berunsurkan moden... Maksud aku muzik nyer  boleh masuk kepala, yang mana ia sesuai dan akan menarik minat semua golongan terutamanya kanak-kanak dan remaja..

Baiklah, kat bawah tu ada video-video yang aku ambil dari Youtube .... So, aku harap korang enjoy, amalkan dan ambil iktibar...

Dan yang paling penting rajin-rajinlah SHARE... hehehe..

Insyaallah..







BlogLeaderTalk
Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini

Comments