Pendidikan Sosial - Lelaki Ini Mengajar Cara Membuat Aiskrim Dengan Cara Yang Tersendiri

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Bisnes Aiskrim

Hari ini saya nak kongsi sebuah video yang saya tonton di channel Youtube. Video ini menarik perhatian saya kerana teknik penyampaian lelaki ini adalah sangat santai dan bersahaja. Lelaki ini seolah-olah menceritakan tentang resepi ini dengan rakan-rakan sahaja.

Gelagat dan pertuturan juga menjadi satu daya tarikan untuk saya membuat entry untuk video ini. Dialek Negeri Sembilan yang digunakan juga menjadikan gaya persembahan video ini tampak menarik.

Jom kita tonton video berkenaan.



Untuk pengetahuan anda, pada masa kini membuat aiskrim juga boleh menambah dan menjana pendapatan sampingan. Sepanjang perjalanan saya mencari cara membuat aiskrim di Google baru-baru ini, saya dapati terdapat banyak rupanya teknik bagaimana Membuat Aiskrim dapat menjana pendapatan.

Seperti juga lelaki ini, bagaimana beliau dapat Menjana 5 Ribu Sebulan dengan hanya menjual aiskrim pada hujung minggu sahaja. Jom kita singgah website beliau. Teknik Bisnes Aiskrim Terbaru 2017

Sekian untuk kali ini. Enjoy!

SyazwanJaudin
Owner And Founder BlogLeaderTalk


Jom LIKE Facebook kami di FB BlogLeaderTalk

Comments