Info - Bagaimana Buat Duit Dengan Involve Asia.


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera, ( Update 17/05/2019)

Baru-baru ini, ketika saya membuat survey di internet untuk mencari perkara-perkara baru berkenaan bisnes online, saya telah terdampar di satu blog milik Anak Malaysia yang menceritakan satu platform untuk menambah pendapatan secara atas talian.

Apa yang bagus tentang platform ini adalah ia mengumpul kebanyakan syarikat gergasi dalam negara serta luar negara untuk sama-sama berkerjasama dalam menjalankan program diberi nama Affiliate ini.

Mungkin ramai dari anda semua biasa mendengar tentang program Affiliate ini. Tetapi percayalah cakap saya, platform Involve Asia ini adalah sangat berbeza dari program yang ada di internet pada ketika ini.

Buat masa ini saya hanya membuat dua jenis program sahaja dalam platform Involve Asia ini. Iaitu :
  1. Rujuk Ejen atau Publisher Referral Program untuk Involve Asia.
  2. Program Pay Per Lead - Dapat duit walaupun tiada jualan.

Ejen atau Pulisher Referral Program Involve Asia.

Bagi program jenis ini, kerja anda sangat mudah, anda hanya perlu mengajak seberapa ramai orang yang anda mampu untuk menjadi ejen bersama dengan Involve Asia. Dan anda mendapat komisen atas pendaftaran ejen baru dibawah sebanyak Rm5.00 seorang. Dengan syarat mereka selesai mendaftar bersama dengan Involve Asia.

Syarat utama untuk anda promosikan program jenis ini. Anda semestinya perlu menjadi ejen terlebih dahulu seperti saya.

Sila membuat pendaftaran disini ---> Pendaftaran Ejen Involve Asia


Program "Pay Per Lead"

Syarikat yang menyediakan peluang untuk program jenis ini adalah Syarikat Trivago. Tetapi bermula 2019, syarikat sudah tidak menawarkan Program Seumpamanya.

Namun, anda masih lagi menempah dan menggunakan perkhidmatan Trivago di web rasmi mereka di https://www.trivago.com.my/

Didalam Involve Asia ini, banyak lagi program-program yang boleh anda sertai dan dapat komisen diatas promosi anda melalui link mereka.

Antara program yang menjadi kegemaran saya adalah program yang dijanakan oleh Shopee dan Lazada. Kerana mereka merupakan platform membeli-belah yang dikunjugi ramai orang pada masa kini.

Lazada Raya Promotion Shopee
Lazada Raya Promotion


Syarat utama untuk anda promosikan program jenis ini juga memerlukan anda menjadi ejen terlebih dahulu seperti saya.

Sila membuat pendaftaran disini ---> Pendaftaran Ejen Involve Asia

Saya akan kupas lagi pelbagai program yang terdapat dalam platform Involve Asia dalam entri saya yang akan datang.

"Peluang Bukan Datang Selalu, Jadi Apa Lagi Yang Anda Tunggu."

SyazwanJaudin
Owner And Founder BlogLeaderTalk


Jom LIKE Facebook kami di FB BlogLeaderTalk

Comments