Trend - Abadikan Foto Dalam Telefon Anda Kepada Buku

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Pada masa kini, memiliki telefon pintar dan mempunyai simpanan gambar yang banyak bukanlah sesuatu yang janggal atau pelik. Ini kerana manusia pada zaman kini kerap kali mengambil foto. Tidak kira dimana sahaja dan waima apapun yang sedang mereka lakukan.

Setiap seorang remaja didalam negara ini dianggarkan pasti akan mengambil gambar foto sekurang-kurang 3 keping satu hari. Jika 30 hari pasti hampir 90 keping didalam milikan mereka.

Jadikan Foto Buku

Pernahkah anda terfikir untuk mengabadikan gambar anda ini dengan menjadikan ia sebuah foto buku. Ia seperti kebanyakan Pasangan Pengantin lakukan untuk menyimpan koleksi foto album mereka.

Di zaman yang serba moden ini, anda tidak perlu risau untuk mendapatkan perkhidmatan menempah foto buku ini. Anda boleh melakukan tempahan dan design foto buku anda secara diatas talian (online) sahaja.

Salah satu laman sesawang yang saya jumpa adalah laman www.photobook.com.my.

Apa itu PhotoBook?

PhotoBook ini adalah merupakan sebuah laman sesawang yang menyediakan perkhidmatan menempah foto buku secara diatas talian. Dan tempahan sudah selesai pihak PhotoBook akan menghantar foto buku melalui perkhidamatan Pos Malaysia.

Setelah diteliti, saya dapati laman sesawang ini direka dan dibangunkan untuk memudahkan pengguna menempah apa yang dikehendaki mereka. Pendek kata, ia merupakan laman sesawang yang mesra pengguna.

Bukan sekadar foto buku sahaja yang dapat ditempah tetapi pelbagai lagi cenderahati yang boleh ditempah seperti bantal dan cawan mug, yang diletakkan gambar kegemaran anda.

Jom kita ronda di website ini. Harga pun murah dari kebiasaan.

Klik Sini -->>> PhotoBook Malaysia

SyazwanJaudin
Owner And Founder BlogLeaderTalk


Jom LIKE Facebook kami di FB BlogLeaderTalk

Comments