Posts

Showing posts from August 6, 2010

Cerita Pelik Anak Amy Mastura

Image
Cerita ni aku dapat masa aku baca suratkhabar kat cafe tempat aku keje. Bila aku baca cerita terus aku teringin nak menulis hal ni kat blog aku ni.
Kisahnya macam ni. Sapa x kenal kan ngan gadis molek ni kan. Rasanya dia terbabit dalam dunia seni ni sejak aku sekolah lagi kot. Memang best si Amy ni berlakon. Ramai yang ingat akak kita sorang da pencen dari dunia lakonan ni.
Tapi bebaru ni, satu syarikat alatan senaman telah melamar beliau untuk menjadi duta produk syarikat bekenaan. Sapa tak kenal ngan Syarikat Takasima kan. Hah jgn terkejut plak,.... wanita rendah macam Amy pun leh jadi duta alat senaman.
Dulu beliau pernah menjadi duta untuk produk Quaker Oat. Tapi, senyap jer mcam tu kan.... Bukan itu saja, dalam diam, Amy juga baru selesai menjalani penggambaran dua filem, Damping Malam dan Aku Tak Bodoh. Hah, tak caya la tuh.. huhuhu...


"Saya bersyukur kerana masih menerima sokongan daripada peminat dan pengusaha produk kerana sekarang banyak muka baru muncul dalam dunia hibura…