Posts

Showing posts from April 14, 2012

Third Testing New Facebook Application

Image
Testing lagi untuk hari ini....


Entry ni aku buat sebab nak testing aplikasi baru jer untuk fanpage BlogLeaderTalk Fanpage aku yang satu ni ajer...

BlogLeaderTalk
Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini

Second Testing For Today

Image
Salam
Entry ni aku buat sebab nak testing aplikasi baru jer untuk fanpage BlogLeaderTalk Fanpage aku yang satu ni ajer...

Aplikasi apa?

Nanti bila ada masa aku buat tutorial untuk korang yer.... Jangan risau okeh... Aplikasi ni bagus untuk blogger yang sudah buat fanpage sendiri kat facebook...


BlogLeaderTalk
Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini

Testing New Facebook Application

Image
Salam
Entry ni aku buat sebab nak testing aplikasi baru jer untuk fanpage BlogLeaderTalk Fanpage aku yang satu ni ajer... Aplikasi apa?
Nanti bila ada masa aku buat tutorial untuk korang yer.... Jangan risau okeh... Aplikasi ni bagus untuk blogger yang sudah buat fanpage sendiri kat facebook...

BlogLeaderTalk
Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini

Info Dari FB - Wong Fei Hung Adalah Muslim Sejati

Image
Salam,
Aku dapat artikel ni dari Facebook member aku.. Aku pun tak tahu dari mana dia dapat. Oleh itu, semoga info macam ni dapat memberi semangat korang semua untuk teruskan hidup dan memperjuangkan Islam. Insyaalllah...
Papehal enjoylah ngan artikel ni...
Wong Fei Hung Adalah Muslim Sejati