Posts

Showing posts from November 8, 2010

Kerana kesilapan kecil, tiada panggilan temuduga

Image
Salam

Lama sudah aku tak menulis sebarang entry kat blog ni. Alhamdulillah, walaupun da lama tidak update. Income dari kesemua blog aku menunjukkan peningkatan. Semua nyer berkat usaha dan kajian aku selama beberapa tahun ini.

Hari ini aku nak bercerita mengenai cara mengisi borang spa8i (kerja kerajaan). Mesti korang pelikkan, aper kene mengena ngan tajuk entry aku ngan cara mengisi borang spa8i kan?

Okeh, kita mulakan. Untuk pengetahuan korang. Sebarang kesilapan yang korang lakukan semasa mengisi borang ini, akan menyebabkan peluang untuk ditemuduga menjadi tipis.

Yelah, bayangkan korang salah isi alamat. Macam maner diorang nak anta surat panggilan temuduga kalau korang salah isi alamat kan... Ha pikir2 kan lah...

Itu salah satu kesilapan yang utama. Ada banyak lagi. So, aku telah membuat sebuah ebook untuk tatapan korang. Leh download "FREE" ajer. Kalau aku tulis semua kat sini penat la aku... huhuhu...

Download klik kat sini ---> Formula Rahsia Mengisi Borang Spa8i P…